HYVÄ ASIAKKAAMME JA YHTEISTYÖKUMPPANIMME – INFO KORONATILANTEESTA

TIEDOTE 23.3.2020

Teemme kaikkemme varmistaaksemme sujuvan ja turvallisen yhteistyön myös Covid-19 pandemian aikana. Noudatamme hallituksen ja terveysviranomaisten ohjeistuksia tartuntojen ehkäisemiseksi sekä informoimme teitä välittömästi mahdollisista toiminnan poikkeamista.

Arkta konsernissa on koottu työryhmä, joka seuraa aktiivisesti koronavirustilanteen etenemistä ja ohjeistuksia. Olemme varautuneet kaikissa Arkta konsernin yrityksissä tilanteeseen huolellisella ja aktiivisella varautumisohjeistuksella koko henkilökunnalle. Näillä toimenpiteillä tähdätään siihen, että Arkta konsernina,
ja me arktalaiset kannamme omalta osaltamme vastuumme yhteiskunnan ja yksilön hyvinvoinnista sekä yrityksiemme toimintavarmuudesta.

Vaikutukset rakentamiseen
Arkta konsernin yritysten rakentamis- ja betonielementtituotanto toimii tällä hetkellä normaalisti.
Haluamme korostaa, että käytämme rakennustyömaillamme ja betonielementtitehtaallamme kaikkia
mahdollisia Covid -19:ään liittyviä varotoimia turvataksemme työntekijöidemme ja yhteistyökumppaniemme terveyden ja tuotantomme jatkuvuuden.

Vaikutukset asiakaspalveluun ja jatkuvuuden hallintaan
Jotta voimme palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin ja samalla varmistaa jatkuvuuden hallinnan,
olemme mukauttaneet myös päivittäistä toimintamme.

Kokoukset ja asiakaspalvelun pyrimme hoitamaan etäkokouksina puhelin- tai esimerkiksi Microsotf Teams -palvelun kautta.

Tapaamisia ja yksityisasuntonäyttöjä voidaan pitää, mikäli molemmat osapuolet kokevat olevansa terveitä. Kohtaamisissa vältämme kättelyä, pesemme tai desinfioimme kädet sekä pidämme 1m turvaväliä.

Reagoimme muuttuviin tilanteisiin nopeasti ja olemme tarpeen mukaan yhteydessä, mikäli tilanteet
vaativat meiltä uudelleenjärjestelyjä yhteisten asioidemme osalta.

Lisätietoja saat hankkeesi yhteyshenkilöltäsi.

”Yhdessä hyvää rakentaen”

Arkta-logo-vihreä