Ylöjärven Vuoden Yrittäjä 2018 -palkinto Arktalle

Arkta Oy on Ylöjärven Vuoden Yrittäjä 2018. Palkinnon myöntää vuosittain Ylöjärven Yrittäjät ry ja se luovutettiin Arktalle yrittäjäyhdistyksen juhlagaalassa lauantaina 27.10.2018.

Vuoden Yrittäjä

Arktan puolesta palkintoa olivat vastaanottamassa Wiola ja Esa Kiiveri sekä Petra Kiiveri. Esa Kiiveri korosti kiitospuheessaan, että palkinto kuuluu suurelta osin Arktan henkilökunnalle.

- Henkilökuntamme on yrittänyt ja tukenut toimintaamme hyvällä ammattitaidollaan ja sitoumuksellaan. Meillä on aina ajateltu asiakkaan parasta. Siinä on Arktan menestyksen salaisuus, Esa Kiiveri sanoi.

30-vuotiaan Arktan tulevaisuus näyttää hyvältä

Arktassa Vuoden Yrittäjä 2018 -palkinto nähdään paitsi kunnianosoituksena yrityksen 30-vuotisesta taipaleesta, myös huomionosoituksena yrityksen kasvuhakuisuudesta.

- Olemme menestyneet Tampereen talousalueella, mutta mahdollisuudet kasvuloikkaan ovat pääkaupunkiseudulla. Olemme onnistuneet siinä yritysostoin ja meillä on siellä nyt vahva tukijalka puu- ja passiivirakentamiseen erikoistuneen Rakennusliike Reposen kanssa. Perheyrityksellämme on siis yhteisesti viitoitettu hyvä tulevaisuus, Esa Kiiveri sanoi.

Aiheesta uutisoi Ylöjärven Uutiset »